Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ:

Η ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr σας προσφέρει τη δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 14 ημερών επειδή αλλάξατε γνώμη. Ισχύουν ωστόσο οι ακόλουθοι κανόνες:
Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε η ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr σας παρέχει ένα δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο πελάτης υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν με την απόδειξη αγοράς στην αρχική του κατάσταση, μη χρησιμοποιημένο, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στο φυσικό κατάστημα ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr. Εφόσον ελεγχθεί το προϊόν, θα επιστρέφεται στον πελάτη κατ’αρχήν, το τίμημα με τον τρόπο με τον οποίο η καταβολή είχε διενεργηθεί, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με τον πελάτη. Τυχόν τραπεζικά ή άλλα έξοδα ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης, βαρύνουν τον τελευταίο.

(1) Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές:

– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphones), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.
– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή. Προϊόντα τα οποία εξατομικεύονται με την καταχώριση της συσκευής (registration) από τον πελάτη μετά από την παράδοσή τους σε αυτόν εμπίπτουν στην εξαίρεση αυτή, όπως π.χ. καταχώριση (registration) μιας συσκευής τύπου smartphone κ.λπ..
– Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές/αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.).
– Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο.
– Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας.
– Στις περιπτώσεις προμήθειας τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών, που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο
του νοικοκυριού.

(2) Μείωση αξίας προϊόντος σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος

Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που αγοράζει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο, π.χ.:
– Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη παρελκόμενα και συνοδευτικά έγγραφα, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 15%.
– Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη παρελκόμενα και συνοδευτικά έγγραφα και έχουν ενεργοποιηθεί με τον τρόπο της αρχικής εγκατάστασης (όπως εκτυπωτές, πολυμηχανήματα, laptop, tablet, desktop, smartphones, φωτογραφικές μηχανές, τηλεοράσεις, αξεσουάρ, όπως βάσεις στήριξης κ.λπ.), θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 20%. Αν η συσκευασία τους είναι πλήρης, αλλά έχουν ενεργοποιηθεί, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 10%.
– Προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί τα παρελκόμενά τους (όπως γυαλιά 3D, ακουστικά, βάσεις στήριξης κ.λπ.), θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 15%.

Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες-καταναλωτές:

Τα προϊόντα που διατίθενται από τα καταστήματα προορίζονται και πωλούνται αποκλειστικά σε καταναλωτές ως τελικούς χρήστες και διατίθενται ανά καταναλωτή σε μέση ανά νοικοκυριό ποσότητα. Η περαιτέρω πώληση των προϊόντων για εμπορικούς σκοπούς δεν επιτρέπεται. Η ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου ρητώς και της μη αποδοχής προτάσεων αγοράς που δημιουργούν την εντύπωση, ότι έγιναν με σκοπό την περαιτέρω εμπορική προώθηση των προϊόντων.
Δικαιώματα καταναλωτών – Ευθύνη – Ανωτέρα Βία:

(1) Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, ισχύουν ως έχουν.

(2) Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.

(3) Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.

Αξιώσεις για ελαττώματα – Service :

(1) Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το παρεχόμενο από τη ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ενώπιον του καταστήματος ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr.

(2) Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr στο 2310 932500 (αστική χρέωση) και να λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες βοηθητικές κατευθύνσεις και πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected] ή φαξ στο 2310 901214 με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

(3) Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

(4) Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και λάβει συγκεκριμένο αριθμό εντολής επισκευής, ο πελάτης δύναται να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία και πορεία κάθε εντολής σχετικής με τυχόν ελαττωματικότητα, βάσει του αριθμού της εντολής επισκευής.

(5) Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

(6) Σε περίπτωση που πελάτης δεν προβεί σε παραλαβή του προϊόντος από το Service εντός 3 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης
του προϊόντος (στο Service), αποδέχεται και δηλώνει ανέκκλητα και ανεπιφύλακτα, ότι εγκαταλείπει τη νομή του προϊόντος επί σκοπώ παραιτήσεως από την κυριότητα και παραιτείται από κάθε δικαίωμα / αξίωσης απόδοσης, διεκδίκησης, αποζημίωσης κ.λπ..

(7) Στις εκτός εγγύησης συσκευές και εάν ακόμα δεν υπάρξει επισκευή του προϊόντος, ενδέχεται ελάχιστη χρέωση ελέγχου.

(8) Η ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr δεν ευθύνεται για την απώλεια, βλάβη, καταστροφή αρχείων, λοιπών στοιχείων και δεδομένων αποθηκευμένων από τους χρήστες στα προϊόντα. Συνιστάται η δημιουργία από τον χρήστη αντιγράφων ασφαλείας και η διαφύλαξη των αρχείων, δεδομένων και λοιπών στοιχείων τους από τους ίδιους.

Τελικές διατάξεις:

(1) Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της ΞΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | www.euragora.gr και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

(2) Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

Call Now Button